[NEWS] 140112 Ailee w tym roku chce występować bez kontuzji.

Popularna wokalistka Ailee uderzyła w rok 2014 z nową piosenką oraz aktywnymi promocjami.

10 stycznia w drodze na występ, Ailee usiadła wraz z media outletem Donga i podzieliła się swoimi uczuciami dotyczącymi jej wydanej ostatnio piosenki.

„Jestem szęśliwa zaczynając rok prezentując fanom balladę po tak długim czasie.”

Ailee kontynuuje swój napięty rozkład i wydaje piosenkę „Singing Got Better” 6 stycznia mimo męczących występów z okazji zakończenia nowego roku.

„Singing got better” jest ponadczasową balladą, którą nagrałam ponad 3 lata temu. Jest to niezwykle ważna piosenka, którą skończyłam nagrywać wcześniej niż „Heaven”

Wytłumaczyła piosenkarka.

Utwór został napisany przez mentora Ailee, Wheesung’a i w końcu, po miksowaniu go 16 razy ujrzał światło dzienne.

Za każdym razem gdy sądziłam, że jest czas żeby ją ujawnić, kończyło się na tym, że wybierałam inną piosenkę tytułową i odkładałam jej wydanie. I szczerze to byłoby trudno wokaliście debiutować z piosenką o tytule „Singing Got better”

Dla Ailee rok 2013 był równocześnie rokiem sukcesu i zmartwień. Gdy została zapytana o jej plany na kolejny rok, piękna piosenkarka odpowiedziała:

„Często doznaję kontuzji gdy mam comeback. Tego roku chce promować aktywnie bez robienia sobie krzywdy.”

W lipcu zeszłego roku, Ailee doznała kontuzji kostki zaraz po tym jak rozpoczęła się promocja „A’s Doll House”.

Źródło: Soompi
Tłumaczenie angielskie: angelicailee
Cytat | Ten wpis został opublikowany w kategorii Artykuły, NEWS. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

