[NEWS] 130721 Ailee ujawnia, że śpiewanie hymnu Korei doprowadziło ją do łez.

Ailee ujawniła, że śpiewanie hymnu Korei doprowadziło ją do łez.

19 lipca podczas programu Yoo Hee Yeol’s Sketchbook stacji KBS 2TV, na pytanie czy kiedykolwiek płakała podczas śpiewania, odpowiedziała:

 „Pierwszy raz popłakałam się podczas śpiewania, gdy mając promocje po debiucie w Korei śpiewałam hymn narodowy Korei na ceremonii otwarcia meczu baseball’a. Płakałam wtedy.

Nie miałam żadnych możliwości, żeby zaśpiewać hymn Korei w Stanach. Podczas gdy uczęszczałam do szkoły w Stanach, zawsze uważałam siebie za Koreankę i dzieliłam się swoją kulturą z Amerykańskimi przyjaciółmi. Ale w końcu miałam możliwość zaśpiewania Koreańskiego hymnu po raz pierwszy.

Gdy skończyłam śpiewać, mogłam usłyszeć doping publiczności i czułam, że wszyscy staliśmy się jednością poprzez hymn Korei, więc wybuchłam płaczem.”

Podzieliła się swoją dumą jako Koreański artysta.

Żródło: AllKpop
Ten wpis został opublikowany w kategorii Artykuły, NEWS. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

